Lights Toggle
Přidat k oblíbeným

Recenze hry Bratz Makeover

Nic mocUjdeCool!Skvělá!!Úžasná!!! (Hodnoť první!)
Loading...

Právě teď máte jedinečnou příležitost vytvoření super vzhledu ve hře Bratz.

scratchDívky milují Bratz. Poskakují, radostně tančí a vytvářejí skupiny fanoušků, kteří milují módu. Od účesu po makeup – je to úžasný svět plný netušených možností. Nyní je tu nová hra – Bratz Makeover – společně s úkoly a spoustou zábavy. Pokud je toho na vás příliš, klidně uberte, protože tahle hra vás zvedne ze židle.

Prvním vaším úkolem je vybrat si svoji Bratz. Bude to CLoe, Sasha, Jade nebo Yasmin? Díky mnoha možnostem a variantám si užijete spoustu zábavy. Jakmile si vyberete svoji Bratz, je na čase postarat se o skvělý účes – umýt, učesat a to vše se skvělou hudbou. Je to jako v opravdovém salóně krásy. Pokud jste s výsledkem spokojeny, můžete si svůj výtvor vytisknout jako památku na své úžasné schopnosti vizážistky.

Hráči mohou projít jednotlivé etapy od Cloe po Sashu, Jade a Yasmin. Nejsou to jen vlasy na čem budete pracovat. Je to i makeup, nehty a celkový vzhled. Pro makeup máte na výběr oční stíny, řasy, rtěnku a lesk. Pro nehty se vám zobrazí pár rukou, na kterých vynikne vaše umění a vy je můžete udělat tak krásné jaké chcete. Např. si řeknete jak chcete mít nehty dlouhé, barevné a jaká na nich bude dekorace.

Co se týče celkového vzhledu, tak si zase můžete vybrat od motýlků přes vážky nebo Bratz odznaky a mnohem více. Je na vás jak vyparádíte svoji krásnou malou Bratz. Pamatujte si, že můžete volně přepínat mezi Vlasy, Makeupem, Nehty a Celkovým vzhledem a nakonec své dílo dokončit. Můžete jen tušit, co ty malé holky dělají, když zdobíte jednu z nich. Třeba právě hrají stírací losy, se svými novými nehty, kdo ví?

Game Stats

1 018 zobrazení